כל מה שרציתי לדעת...

ולא ידעתי את מי לשאול...

יום שלישי, 27 בינואר 2015

sigelei 100w plus

את ה sigelei 100w plus קיבלתי לפני כחודש, הוא הגיע, איך אומרים... לא ממש בזמן הנכון (הייתי עסוק מעל הראש),
אבל מה לעשות, צעצוע חדש... אי אפשר להתאפק... אז צללתי פנימה...

ככה הוא מגיע...


ישר שמתי לו זוג VTC5 טרי...

עם ה Veritas עם סליל כפול של twisted 30g kanthal שיצא 0.6 Ω, מתנדנד בין 32w ל 36w...

מאז שהגיע, אני רוב הזמן אתו עם ה- Veritas או עם ה- Orchid V4

רשמים:
כוח - לא חסר לו, ב 30w עד 40w אני אפילו לא התחלתי לגרד את תחתית הפוטנציאל שלו,
חיי סוללה - מפתיע ביותר, אני משתמש כבד והוא סוחב כמעט יומיים שלמים על זוג VTC5 (חדש) וטיפה פחות על זוג VTC3 (די שחוק...),
נוחות - הרבה יותר נוח ממש שחשבתי, במיוחד עם הכיסוי סיליקון, לא מחליק, לא מגושם מידי, בהחלט עניין של הרגל, אבל אני לא רואה שתהיה בעיה למי שיש לו כף יד ממוצעת להחזיק אותו ממש בנוחות,
מה עוד... יושב די יציב על השולחן, לא מרשרש, איכות בניה מעולה, תחושה של "זה עוד ישרוד אחרי...", לא מתחמם... לא משנה מה ניסיתי,
קיוויתי שאני אלמד לאהוב אותו (כי חשבתי שהגודל יהיה בעיה)... בפועל, אני מת עליו מהרגע הראשון,
כל פעם שיוצא מוד חדש עם עוד וואטים עולה השאלה "למה צריך כל כך הרבה וואטים...?"
במחיר הזה, באיכות הזאת, למה לא?

מבחינת עמידות... הוא בנתיים עומד במבחן יפה, יצא לי לקצר את האטומייזר שלוש פעמים (טעות שלי)... הוא אפילו לא מיצמץ!

ולסיום, השוואת גודל (מגוחכת לגמרי...) מול ה 4Nine שלי במלוא תפארתו עם Orchid V4...














אין תגובות: